Michal Moran jako pies i Robert Makłowicz jako kot w kampanii Pedigree i Whiskas (wideo)
Pod hasłem „Wybór smakoszy” ruszyła wspólna kampania promująca karmę dla psów Pedigree i dla kotów Whiskas (obie marki należą do Mars Polska). W spotach swoich głosów użyczyli zwierzakom znani programów kulinarnych Michel Moran i Robert Makłowicz.
Akcja jest oparta na reklamach, w których psu użyczył głosu Michel Moran, a kotu - Robert Makłowicz. Pies dostaje do jedzenia saszetkę Pedigree, a kot - Whiskas, oba zwierzaki głowami Morana i Makłowicza (z charakterystycznymi dla nich powiedzonkami i sposobem mówienia) chwalą tę karmę.
W reklamach przedstawiane są też wyniki badania z lutego br., w którym 92 proc. właścicieli kotów stwierdziło, że poleciłoby saszetki Whiskas, a tak samo o saszetkach Pedigree wypowiedziało się 81 proc. właścicieli psów.
Na potrzeby akcji uruchomiono serwis Wyborsmakoszy.pl, gdzie oprócz wyników badania wśród właścicieli zwierzaków i możliwości zakupu karmy Pedigree i Whiskaszamieszczono informacje o promocji, w której przy zakupie produktów tych marek za minimum 20 zł można otrzymać bawełnianą torbę.
Promocja w wybranych sieciach sklepów będzie obowiązywała w różnych terminach przez kilkanaście dni lub do wyczerpania zapasów toreb.
To kolejna wspólna kampania Pedigree i Whiskas. Jesienią ub.r. obie marki były promowane w teledysku „Psy vs koty”, w którym wystąpili m.in. Krzysztof Ibisz, Anna Dereszowska, Michał Piróg i Sylwester Wardęga.
Michel Moran niedawno został ambasadorem marketingowym sprzętu kuchennego Zwieger, natomiast w ostatnich latach wystąpił też w wielu reklamach przekąsek Lisner i promował sklepy Makro.
Robert Makłowicz obecnie jest twarzą autorskiej kolekcji win dostępnej w Biedronce. W ub.r. wystąpił w kampaniach banku BGŻ BNP Paribas i przypraw Knorr, a wcześniej reklamował też hipermarkety Tesco.
Dołącz do dyskusji: Michal Moran jako pies i Robert Makłowicz jako kot w kampanii Pedigree i Whiskas (wideo)