Microsoft będzie oceniał dystrybutorów swojego oprogramowania
Microsoft rozpoczął akcję promującą dystrybutorów udostępniających na licencji Open oprogramowanie produkowane przez ten koncern. W ramach kampanii takie firmy będą przez pół roku klasyfikowane w "Złotej Lidze IT".
Akcja "Złota Liga IT" promuje firmy dystrybuujące produkowane przez ten koncern oprogramowanie w oparciu o licencje grupowe Open, Open Value i Open Value Subscription. W ramach kampanii przez pół roku co miesiąc sporządzane będą na podstawie danych handlowych trzy rankingi takich dystrybutorów w kategoriach: najwyższa wartość sprzedaży, dynamika sprzedaży i wyjątkowa przedsiębiorczość. Każdy z sześciu etapów programu oraz poszczególne klasyfikacje zostały przygotowane tak, by wszystkie podmioty o zróżnicowanej wielkości i kompetencji miały możliwość wystartowania i zmierzenia się z konkurencją.
Nadrzędnym celem "Złotej Lidze IT" jest promocja współpracujących z Microsoftem firm, które w innowacyjny sposób dostarczają k wartościowe rozwiązania na bazie technologii tego koncernu. - Premiujemy pasję, z jaką budują oni rynek IT, ich wysokie kwalifikacje, kompetencje, wiedzę i doświadczenie pozwalające na podejmowanie trafnych decyzji - komentuje Kamil Stawicki z polskiego oddziału Microsoft. Dziesięciu dystrybutorów najwyżej punktowanych w każdej z trzech kategorii otrzyma każdego miesiąca tytuł Lidera oznaczający dostęp do nowych rynków, dodatkowe kontakty biznesowe oraz wzrost wartości kompetencji managementu i pracowników.
Dołącz do dyskusji: Microsoft będzie oceniał dystrybutorów swojego oprogramowania