SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska

Mikołaj Piotrowski objął stanowisko marketing & communications leadera w polskim oddziale międzynarodowej firmy badawczej Nielsen. Poprzednio pracował w spółce w spółce PL.2012+, a wcześniej m.in. w agencjach public relations Edelman Polska i Multi Communications.

Mikołaj PiotrowskiMikołaj Piotrowski

W Nielsen Polska Mikołaj Piotrowski będzie odpowiedzialny za działania marketingowe i public relations. Będzie przy tym współpracował z europejskimi i globalnymi zespołami MarComms Nielsena. Objęta przez niego funkcja marketing & communications leadera to nowe stanowisko w firmie.

Poprzednio Piotrowski przez ponad sześć lat był związany ze spółką PL.2012+ zarządzającą stadionem PGE Narodowy. Najpierw przez trzy lata był dyrektorem ds. komunikacji w projekcie Euro 2012, a przez kolejne trzy - szefem PR i marketingu stadionu PGE Narodowy.

Odszedł z firmy w styczniu br., funkcję rzeczniczki prasowej objęła wtedy Monika Borzdyńska.

Wcześniej Mikołaj Piotrowski pracował m.in. jako corporate PR unit director w Edelman Polska oraz group account director w agencji Multi Communications, z którą był związany przez osiem lat.

Dołącz do dyskusji: Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bestia
Właściwy człowiek na właściwym miejscu! :) powodzenia sAtanieE
odpowiedź