Mindshare Polska przejmuje od MPG obsługę mediową Grupy BRE
Dom mediowy Mindshare Polska od początku 2013 roku będzie zajmować się obsługą budżetu mediowego Grupy BRE (obejmującej mBank, Multibank i BRE Bank). Poprzednio odpowiadał za to MPG.
Mindshare Polska będzie zajmować się planowaniem i zakupem wszystkich rodzajów mediów (w tym telewizji, prasy, radia, internetu i nośników zewnętrznych) na potrzeby działań reklamowych Grupy BRE. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Mindshare zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały udział jeszcze trzy domy mediowe. Poprzednio obsługą mediową Grupy BRE zajmował się MPG.
Przypomnijmy, że na przyszły rok Grupa BRE planuje rebranding Multibanku i BRE Banku na mBank, który stanie się jedyną marką firmy (przeczytaj o tym więcej). - Uznaliśmy, że Mindshare najlepiej spełni nasze wymagania, wspierając nas w osiągnięciu założonych celów komunikacyjnych i biznesowych tego przedsięwzięcia - podkreśla Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. - Kompleksowe podejście do działań reklamowych, zaproponowana strategia oraz optymalizacja kosztów spotkały się z pełną aprobatą Grupy BRE - dodaje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska przejmuje od MPG obsługę mediową Grupy BRE