Potrzebna agencja do kampanii resortu rolnictwa
Do 19 września zainteresowane agencje mogą składać oferty w przetargu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na prowadzenie kampanii w internecie i w social mediach.
Zaplanowane przez resort działania mają obejmować m.in. Google Ads, Apple Ads, LinkedIn, Facebook, Instagram, Messenger, TikTok, YouTube i platformę X, a także reklamy w serwisach VOD, portalach branżowych o tematyce rolniczej oraz w mediach regionalnych.
Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie m.in. planowanie i realizacja kampanii, opracowywanie strategii, koncepcji kreatywnych i mediaplanów, kreacją i przygotowanie formatów reklamowych. Agencja ta będzie też doradzać ministerstwu w planowaniu strategii innych mediów (outdoor, prasa, radio, telewizja i targi).
Kampanie zaplanowane przez Ministerstwo Rolnictwa mają m.in. informować o programach i projektach realizowanych przez resort, wzmacniać wizerunek polskiego rolnika, podnosić świadomość społeczną w zakresie znaczenia bezpieczeństwa żywnościowego, zwiększać rozpoznawalność produktów polskich, a także zwiększać zainteresowanie działalnością MRiRW oraz profilami ministerstwa w social mediach.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 18 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii resortu rolnictwa