„Mistrzowie Kodowania” w kampanii edukacyjnej Samsunga (wideo)
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Mistrzowie Kodowania”. Jego celem jest upowszechnienie nauki programowania w polskich szkołach podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski. Projekt realizowany jest przez firmę we współpracy z partnerami społecznymi.
Kampania pod hasłem „Poznaj Mistrzów Kodowania” obejmuje sześć spotów telewizyjnych. Każdy przedstawia prawdziwą historię osoby biorącej udział w programie, która opowiada o swoich marzeniach, pasjach i doświadczeniach związanych z kodowaniem. Celem jej jest promocja nauki programowania i pokazanie, że może być ono dobrą i rozwijającą zabawą, która w przyszłości może rozwinąć się w pożyteczną pasję i pomóc dzieciom odnaleźć się w świecie nowych technologii.
Projekt Mistrzowie Kodowania realizowany jest przez Samsung Electronics Polska we współpracy z partnerami: Centrum Cyfrowym Projekt: Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacją CoderDojo, stowarzyszeniem „Rodzice w Edukacji” oraz stowarzyszeniem „Dobra Edukacja” przy wsparciu grupy SuperBelfrzy RP. Został on objęty prestiżowymi patronatami Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Gospodarki. Mistrzowie Kodowania są wspierani przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych.
Kampania rozpoczęła się 12 stycznia br. i potrwa miesiąc. Obejmuje telewizję oraz social media.
Dołącz do dyskusji: „Mistrzowie Kodowania” w kampanii edukacyjnej Samsunga (wideo)