SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mocna pozycja grupy Time

Grupa Radiowa Time zarobiła w 2004 roku 131 755 010 mln zł?

Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) utrzymała w 2004 roku wśród grup radiowych w Polsce pozycję lidera pod względem wydatków na reklamę radiową. Dynamika wzrostu w stacjach Grupy Time wyniosła w ubiegłym roku 30 proc. - wynika z informacji prasowej sieci Eska.

Cennikowe wydatki reklamowe bez autopromocji w Grupie Radiowej Time wyniosły w 2004 roku ok. 131,8 mln zł. Daje to 13% proc. udziału w rynku reklamy radiowej i trzecie miejsce w rankingu wydatków na reklamę radiową. Wyższe przychody zanotowały w 2004 roku jedynie stacje ogólnopolskie - RMF FM i Radio Zet.

[Medium]

'2003(zł)

Udział

'2004(zł)

Udział

Dynamika

RMF FM (Bez Clasic)

284 512 450

33%

332 536 990

32%

17%

Radio ZET (bez Radiostacji)

227 934 711

26%

261 235 148

25%

15%

Grupa Radiowa Time

101 053 642

11,6%

131 755 010

12,6%

30%

Polskie Radio(ogólnopolskie)

77 518 869

9%

89 481 273

9%

15%

Agora

61 770 937

7%

74 485 656

7%

21%

Pozostałe

48 582 436

6%

58 977 261

6%

21%

Polskie Radio-lokalne

26 945 730

3%

35 034 465

3%

30%

AdPoint

12 436 277

1%

22 640 263

2%

82%

Plus

7 898 421

1%

16 672 698

2%

111%

WAWA

17 137 024

2%

12 870 807

1%

-25%

Radiostacja

6 458 430

1%

8 457 444

1%

31%

Razem

872 248 927

100%

1 044 147 015

100%

20%

Źródło: Expert Monitor, dane cennikowe, bez autopromocji.

Cztery rozgłośnie Radio Eska znalazły się w pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających na reklamach stacji radiowych w ubiegłym roku. Są to Eska Warszawa (21,7 mln zł), Eska Wrocław (21,6 mln zł), Eska Poznań (15,7mln zł) i Eska Łódź (15,3 mln zł).

Dołącz do dyskusji: Mocna pozycja grupy Time

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl