Mocna pozycja grupy Time
Grupa Radiowa Time zarobiła w 2004 roku 131 755 010 mln zł?
Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) utrzymała w 2004 roku wśród grup radiowych w Polsce pozycję lidera pod względem wydatków na reklamę radiową. Dynamika wzrostu w stacjach Grupy Time wyniosła w ubiegłym roku 30 proc. - wynika z informacji prasowej sieci Eska.
Cennikowe wydatki reklamowe bez autopromocji w Grupie Radiowej Time wyniosły w 2004 roku ok. 131,8 mln zł. Daje to 13% proc. udziału w rynku reklamy radiowej i trzecie miejsce w rankingu wydatków na reklamę radiową. Wyższe przychody zanotowały w 2004 roku jedynie stacje ogólnopolskie - RMF FM i Radio Zet.
[Medium] | '2003(zł) | Udział | '2004(zł) | Udział | Dynamika |
RMF FM (Bez Clasic) | 284 512 450 | 33% | 332 536 990 | 32% | 17% |
Radio ZET (bez Radiostacji) | 227 934 711 | 26% | 261 235 148 | 25% | 15% |
Grupa Radiowa Time | 101 053 642 | 11,6% | 131 755 010 | 12,6% | 30% |
Polskie Radio(ogólnopolskie) | 77 518 869 | 9% | 89 481 273 | 9% | 15% |
Agora | 61 770 937 | 7% | 74 485 656 | 7% | 21% |
Pozostałe | 48 582 436 | 6% | 58 977 261 | 6% | 21% |
Polskie Radio-lokalne | 26 945 730 | 3% | 35 034 465 | 3% | 30% |
AdPoint | 12 436 277 | 1% | 22 640 263 | 2% | 82% |
Plus | 7 898 421 | 1% | 16 672 698 | 2% | 111% |
WAWA | 17 137 024 | 2% | 12 870 807 | 1% | -25% |
Radiostacja | 6 458 430 | 1% | 8 457 444 | 1% | 31% |
Razem | 872 248 927 | 100% | 1 044 147 015 | 100% | 20% |
Źródło: Expert Monitor, dane cennikowe, bez autopromocji.
Cztery rozgłośnie Radio Eska znalazły się w pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających na reklamach stacji radiowych w ubiegłym roku. Są to Eska Warszawa (21,7 mln zł), Eska Wrocław (21,6 mln zł), Eska Poznań (15,7mln zł) i Eska Łódź (15,3 mln zł).
Dołącz do dyskusji: Mocna pozycja grupy Time