„Monopoly” w McDonald’s wsparta kampanią
W restauracjach McDonald’s wystartowała loteria „Monopoly”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB i Macroscope OMD.
W rozpoczętej właśnie promocji „Monopoly w McDonald’s 2010” należy kupić wybrany produkt z oferty tych restauracji. Na każdym opakowaniu znajdują się naklejki, pod którymi umieszczone są kupony, a na nich symbole i opisy. Część z nich od razu informuje o wygranej, natomiast inne należy zbierać na specjalnych planszach dostępnych na serwetach w każdej restauracji. Plansze te są utrzymane w stylistyce tych z gry „Monopoly”.
W loterii – zaplanowanej do 24 grudnia – do wygrania oprócz produktów McDonald’s są m.in. samochody Mini, wycieczki, bilety lotnicze, netbooki Toshiba, iPady, konsole do gry Nintendo, deski snowboardowe Burton i telefony komórkowe Sony Ericsson. Łączna wartość prawie 2,5 mln nagród wynosi ponad 12 mln zł.
Promocję wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (m.in. TVN, Polsat), internet (m.in. o2.pl, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl), outdoor (billboardy, citylighty i nośniki na wiatach przystankowych) oraz same restauracje McDonald’s (materiały POS).
Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB (Internet), a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: „Monopoly” w McDonald’s wsparta kampanią