SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MPG z medialnym budżetem LVMH

Firma LVMH przekazała swoje obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów na rynku amerykańskim w ręce domu mediowego MPG.

W trwającym około czterech miesięcy przetargu na budżet medialny francuskiego producenta towarów luksusowych, należąca do holdingu medialnego Havas agencja pokonała m.in. dom mediowy MediaCom (WPP Group), który dotychczas obsługiwał firmę w tym zakresie.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku LVMH wydał na swoją promocję w amerykańskich mediach 185 milionów dolarów.

Wśród marek nowego klienta MPG są m.in. Louis Vuitton, Moet & Chandon, Fendi, Christian Dior, Donna Karan i Celine.

Dołącz do dyskusji: MPG z medialnym budżetem LVMH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl