"Najlepszy kwartet" w Zakopanem
Współpraca Suzuki i agencji reklamowej Wizard
W dniach od 30 kwietnia do 3 maja odbędzie się tam cykl imprez pod wspólną nazwą "Spotkajmy się w Zakopanem". Główną atrakcją będzie United Europe Jazz Festival, którego sponsorem jest Suzuki Motor Poland.
Agencja Wizard konsekwentnie buduje wizerunek modelu Suzuki Grand Vitara. Kulturalny weekend w Zakopanem to idealna okazja, by zaprezentować samochody Suzuki szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców, a przy tym utrwalić w ich świadomości obraz Grand Vitary oraz całej marki Suzuki jako rodzinnej oraz promującej kulturę i aktywny styl życia.
United Europe Jazz Festival to cykl czterech imprez odbywających się co roku w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. W tym roku, dla uczczenia wejścia krajów Grupy Wyszechradzkiej do Unii Europejskiej, ten cykl imprez połączony został wspólną nazwą.
Dzięki licznym plakatom na głównych ulicach miasta, olbrzymim bannerom na Krupówkach oraz stacji kolejki na Kasprowy Wierch obecność Suzuki w Zakopanem będzie widoczna na każdym kroku. Dodatkowo na terenie Zakopanego ustawione będą ekspozycje samochodów, przypominające o tym, że Suzuki jest sponsorem United Europe Jazz Festival oraz prezentujące Grand Vitarę. Udział Suzuki w cyklu Zakopiańskiej Wiosny Jazzowej jest naturalną konsekwencją strategii komunikacji Grand Vitary 4x4, promowanej jako "najlepszy kwartet w mieście". Dlatego też, oprócz możliwości zobaczenia Grand Vitary na specjalnie przygotowanych postumentach, każdy będzie mógł zapoznać się z ofertą Suzuki, zwłaszcza z gamą modeli Grand Vitara - począwszy od wersji trzydrzwiowej aż po flagowy model - XL7. Każdy samochód będzie można obejrzeć z bliska, wsiąść do niego i przekonać się o jego zaletach, jako komfortowej limuzyny. Oczywiście, dla fanów sportów off-roadowych, nie zabraknie również bardzo popularnej "terenówki" - Suzuki Jimny.
Stroną koncepcyjną, kreacją, organizacją oraz koordynacją kampanii w mediach zajęła się agencja reklamowa Wizard - od początku roku 2004 oficjalny partner reklamowy Suzuki.
Agencja Reklamowa Wizard działa na rynku reklamy już osiem lat. Jej właścicielem jest Tomasz Seroczyński. Agencja oferuje usługi full service i specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych marek, budowaniu ich komunikacji realizując swoją misję: "...bo wszystko jest marką". Przez ten czas agencja zrealizowała wiele projektów dla takich klientów, jak: Fiat Auto Poland, Bank Pekao S.A., Summit Motor Poland (Auto Plaza), Uni-Net, Tele2, Everland, WSP Społem Kielce, Powszechny Dom Kredytowy, Helikon, Rachoń czy Sodexho. Obecnie, jednym ze strategicznych klientów jest Suzuki Motor Poland.
Dołącz do dyskusji: "Najlepszy kwartet" w Zakopanem