SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii miały ok. 150 tys. użytkowników mniej niż w styczniu, a serwisy Money.pl i Next Infor- po ok. 200 tys. mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 435 tys. internautów, wykonując 2,7 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 850 124 72 956 282 19,95% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 748 665 49 301 881 19,43% tak
3 Grupa WP - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 275 997 62 626 359 16,98% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 3 175 014 30 218 155 16,45% tak
5 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 2 070 879 47 585 067 10,73% tak
6 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 803 148 19 259 705 9,34% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 373 581 27 682 392 7,12% tak
8 podatnik.info 1 168 761 - 6,06%  
9 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 937 790 6 246 439 4,86% tak
10 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 902 446 7 681 138 4,68% tak
11 nf.pl 813 101 8 622 355 4,21% tak
12 Grupa PTWP 600 590 7 228 391 3,11% tak
13 krs-online.com.pl 534 156 - 2,77%  
14 Grupa Gofin.pl 530 264 - 2,75%  
15 Grupa Wolters Kluwer - Biznes, finanse, prawo 463 493 - 2,40%  
16 Grupa Spolecznosci.pl - Biznes, finanse, prawo 462 098 2 909 043 2,39% tak
17 wirtualnemedia.pl 435 955 2 697 818 2,26% tak
18 Grupa Puls Biznesu 353 985 6 212 915 1,83% tak
19 biznesforum.pl 333 050 - 1,73%  
20 Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo 323 650 8 905 099 1,68% tak


Informacje i publicystyka

Serwisy informacyjno-publicystyczne WP i Orange zyskały w skali miesiąca ponad 250 tys. użytkowników i 20 mln odsłon, a Onetu - ok. 270 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon. Za to strony Gazeta.pl zanotowały podobne wyniki jak w styczniu, a witryny Polskapresse i Mediów Regionalnych - wyraźne spadki odwiedzalności.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa WP - Orange - Informacje i publicystyka 6 987 048 321 509 120 36,21% tak
2 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 876 600 288 473 667 35,64% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 823 308 198 456 084 30,18% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 4 272 804 76 874 593 22,14% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 845 609 112 204 204 19,93% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 779 623 95 638 075 19,59% tak
7 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 712 480 109 040 197 14,06% tak
8 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 2 437 433 39 290 503 12,63% tak
9 Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 313 522 79 028 453 11,99% tak
10 Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl 1 426 906 28 982 011 7,39% tak
11 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 286 814 11 486 377 6,67% tak
12 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 247 735 21 058 618 6,47% tak
13 Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka 1 186 399 17 208 556 6,15% tak
14 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 091 414 10 261 682 5,66% tak
15 trojmiasto.pl 993 912 55 632 398 5,15% tak
16 Grupa Google - Informacje i publicystyka 895 690 - 4,64%  
17 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 884 568 23 728 556 4,58% tak
18 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 574 430 - 2,98%  
19 wprost.pl 548 371 2 906 289 2,84% tak
20 pogodynka.pl 527 951 9 898 652 2,74% tak


Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło ok. 350 tys. polskich internautów mniej niż miesiąc wcześniej. Strony o2.pl miały prawie 100 tys. użytkowników i 35 mln odsłon mniej. Za to serwisy Onetu oraz WP.pl i Orange zyskały po ok. 300 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 12 832 262 - 66,50%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 6 502 473 663 921 981 33,70% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 6 496 325 392 414 863 33,67% tak
4 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 6 463 150 327 654 877 33,50% tak
5 demotywatory.pl 4 996 417 - 25,89%  
6 kwejk.pl 4 239 545 - 21,97%  
7 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 109 133 247 595 340 21,30% tak
8 filmweb.pl 3 895 589 235 398 486 20,19% tak
9 Grupa Spilgames 3 466 872 - 17,97%  
10 besty.pl 3 280 541 - 17,00%  
11 tekstowo.pl 2 791 513 43 123 150 14,47% tak
12 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 108 986 84 033 930 10,93% tak
13 wiocha.pl 2 107 755 168 820 995 10,92% tak
14 Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 2 105 429 40 549 397 10,91% tak
15 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 2 006 610 32 007 053 10,40% tak
16 Grupa Google - Kultura i rozrywka 1 973 471 - 10,23%  
17 bebzol.com 1 968 889 33 213 030 10,20% tak
18 cda.pl 1 622 120 29 778 275 8,41% tak
19 wyspagier.pl 1 615 968 108 215 681 8,37% tak
20 Grupa Gry-online.pl 1 459 265 31 958 911 7,56% tak


Motoryzacja

Strony motoryzacyjne Allegro.pl miały minimalnie więcej użytkowników niż w styczniu i prawie 15 mln odsłon mniej. Natomiast serwisy Onetu z tej kategorii zyskały ponad 250 tys. real users, a witryny WP i Orange straciły ich prawie 200 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 4 290 027 418 803 115 22,23% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 309 664 49 945 488 11,97% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 1 822 417 27 651 124 9,44% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 352 206 23 421 534 7,01% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 312 119 22 522 472 6,80% tak
6 autocentrum.pl 1 253 695 28 223 116 6,50% tak
7 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 198 494 13 711 308 6,21% tak
8 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 830 406 17 870 343 4,30% tak
9 Grupa Auto.pl 765 371 - 3,97%  
10 Grupa V10.pl - Motoryzacja 658 066 7 334 904 3,41% tak
11 Grupa Mobile 503 235 - 2,61%  
12 Grupa O2.pl - Motoryzacja 405 121 5 624 944 2,10% tak
13 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 387 826 2 252 574 2,01% tak
14 Grupa NextWeb Media - Motoryzacja 336 282 2 808 561 1,74% tak
15 Grupa Next Infor - Motoryzacja 331 469 1 016 019 1,72% tak
16 scigacz.pl 273 461 3 276 792 1,42% tak
17 motonews.pl 265 479 - 1,38%  
18 vw-passat.pl 216 251 - 1,12%  
19 Grupa Money.pl - moto.money.pl 210 280 1 398 028 1,09% tak
20 autogielda.pl 205 509 5 832 422 1,07% tak


Budownictwo i nieruchomości

Liderujące w tej kategorii strony Gazeta.pl i Muratora miały po 40-80 tys. użytkowników więcej, za to nieznacznie mniej odsłon. Natomiast otodom.pl stracił w skali miesiąca ponad 100 tys. real users i 5 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 586 259 32 567 789 8,22% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 448 502 21 124 822 7,51% tak
3 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 074 277 35 911 047 5,57% tak
4 Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruch. 769 772 6 924 244 3,99% tak
5 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 680 835 31 220 746 3,53% tak
6 Grupa Oferty.net 676 588 15 232 829 3,51% tak
7 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 520 190 33 984 727 2,70% tak
8 Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 498 925 2 518 406 2,59% tak
9 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 477 710 10 473 765 2,48% tak
10 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 411 016 8 576 720 2,13% tak
11 Grupa Morizon S.A. 337 069 3 765 875 1,75% tak
12 Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 328 601 5 951 446 1,70% tak
13 trovit.pl - mieszkania.trovit.pl 301 939 - 1,56%  
14 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 266 366 4 220 926 1,38% tak
15 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 263 025 1 805 619 1,36% tak
16 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 255 820 - 1,33%  
17 Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 240 933 - 1,25%  
18 Grupa Media Regionalne - regiodom.pl 231 653 1 153 218 1,20% tak
19 swiatkwiatow.pl 221 438 2 055 256 1,15% tak
20 Grupa Money.pl - dom.money.pl 216 939 1 892 927 1,12% tak


Edukacja

Wikipedia zanotowała 600 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, strony edukacyjne Gazeta.pl - prawie 400 tys. użytkowników i 6 mln odsłon mniej. Za to serwisy Google z tej kategorii i zadane.pl miały po ok. 100 tys. real users więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 096 924 - 47,14%  
2 Grupa Google - Edukacja 5 769 110 - 29,90%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 352 812 24 964 024 17,38% tak
4 zadane.pl 2 508 754 - 13,00%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 997 516 16 892 969 10,35% tak
6 bryk.pl 1 670 494 7 352 440 8,66% tak
7 Grupa Onet.pl - Edukacja 1 640 001 8 214 261 8,50% tak
8 szkolnictwo.pl 1 229 996 - 6,37%  
9 klp.pl 1 212 769 - 6,29%  
10 shvoong.com 862 899 - 4,47%  
11 Grupa GG Network - Edukacja 856 016 9 147 272 4,44% tak
12 translate.pl 838 026 - 4,34%  
13 pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 829 317 - 4,30%  
14 Grupa O2.pl - sjp.pl 756 960 10 455 778 3,92% tak
15 Grupa Ling.pl 749 877 4 388 635 3,89% tak
16 Grupa Netstel - Edukacja 697 942 - 3,62%  
17 translatica.pl 640 929 - 3,32%  
18 pl.bab.la 632 921 - 3,28%  
19 Grupa Edgard 600 681 - 3,11%  
20 ang.pl 451 430 - 2,34%  

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2012 roku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podrzucam temat
Szanowni Państwo, jest źle. Dobry temat na program. Wzrośnie oglądalność. Zwracam się też z uprzejmą prośbą o przebadanie psychiatryczne prokuratorów wojskowych inwigilujących, za sugestią sowietów, pradziadka pilota w celu określenia przyczyn katastrofy smoleńskiej. Przypominam. Ustalenie godziny katastrofy zajęło śledczym blisko miesiąc. Błąd sięgał 15 minut. To dzieje się dzisiaj, a nie w XVI wieku i nie dotyczy początku bitwy pod Grunwaldem.. Są granice absurdu, a raczej były. Nie ma już granic.
0 0
odpowiedź
User
carlito
grupa 2TP www.motodiesel.pl
0 0
odpowiedź
User
motodiesel.pl
www.outletadres.pl
0 0
odpowiedź