Natalia Przybysz w kampanii Chilli ZET (foto)
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa radia Chilli ZET, której twarzą jest Natalia “Natu” Przybysz. Towarzyszy jej wydanie dziewiątego albumu z serii „Nastaw się na chill out” sygnowanego przez stację.
Wydawnictwo „Nastaw się na chill out 9” składa się z dwóch płyt „Love” i „Life”, prezentujących różne odmiany chilloutu. Umieszczono na nich 28 utworów takich artystów jak Natalia Przybysz, Lana Del Rey, Jessie Ware, Frank Ocean, Lianne La Havas, Ed Sheeran, Skye, czy Caro Emerald.
Layouty reklam wykorzystanych w kampanii są spójne z okładką płyty. Akcja obejmuje prasę (magazyny lifestylowe, tygodniki opinii), radio (Radio ZET, Chilli ZET, Planeta FM), Onet, nośniki dostępne w salonach Empik oraz sieć Multikino
Za kreację, zakup i planowanie mediów odpowiadał dział promocji Radia ZET i Chilli ZET.
Z danych Radio Track wynika, że udział Chilli ZET w rynku w okresie od lutego do kwietnia br. wyniósł 0,5 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Natalia Przybysz w kampanii Chilli ZET (foto)