SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Neostrada 40 Mb/s testowo w TP

Telekomunikacja Polska rozpoczęła testy neostrady w technologii VDSL2.

Konsultanci TP zaczęli już dzwonić do klientów neostrady będących w zasięgu testowej usługi, proponując przesiadkę na wyższą prędkość.

- Oczywiście nie będzie się to wiązało z żadnymi dodatkowymi kosztami. Na razie do nas będzie należała inicjatywa komu zaproponujemy test, ale w przyszłości nie wykluczamy stworzenia możliwości samodzielnego zgłaszania się chętnych. Ograniczenie wynika z obecnych możliwości technicznych - informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Celem testów jest zbadanie stabilności usługi i zadowolenia użytkowników. Telekomunikacja Polska chce, aby nowa prędkość neostrady komercyjnie ruszyła do połowy przyszłego roku.
 

Dołącz do dyskusji: Neostrada 40 Mb/s testowo w TP

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
weronika
Jeśli chodzi o testowanie neta w tej technologii to plusem jest na pewno nie pobieranie opłat za testowania. Choć z drugiej strony nie powinno to dziwić, bo Tp chyba już od jakiegoś czasu daje możliwość testowania swoich usług i nie koliduje to z promocjami . Np: neostrade można wziąć na próbę (miesiąc) + 2 miesiące abonamentu za free, podobnie jest z pakietami, tyle , że tam okres testowania jest nieco dłuży.
0 0
odpowiedź
User
kamyk
coś głośno jest w tym roku o TP . Jak nie przyspieszenie internetu do 20mb/s, systematyczne obniżki cen Neostrady ( np. ostatnio promocja na wymarzony internet), czy też wprowadzenie opcji testowania pakietów telewizyjnych ( w ofercie z półrocznym abonamentem za darmo), to teraz testy szybszego łącza. Ciekawe tylko, czy w Nowym Roku ten trend ciągłych zmian się utrzyma.
0 0
odpowiedź
User
andrzej
a ja nadal mam u siebie w mieście 2 Mbit z neostrady. tylko dlatego, że im się nie chce małej centrali wstawić na osiedlu. Jestem ponad 3,5 km od centrali i zonk. To ma być dbanie o klienta? Od dwoch late proszę o szybszy transfer a oni nic nie robią. Nie chcą miec kolejnego zadowolonego klienta. Ich sprawa.
0 0
odpowiedź