SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix chce przejąć za 300 mln dolarów agencję reklamy zewnętrznej

Netflix zaoferował 300 milionów dolarów za kupno agencji Regency Outdoor Advertising, do której należy kilkaset billboardów w Los Angeles.

Regency Outdoor Advertising posiada nośniki reklamy zewnętrznej w wielu prestiżowych lokalizacjach w Los Angeles, m.in. przy Sunset Strip w Hollywood. Miesięcznie koszt zakupu billboardu w tym miejscu wynosi ok. 140 tys. dolarów - szacują eksperci z amerykańskich domów mediowych. Przyjęcie Regency Outdoor Advertising byłoby więc dla Netflixa korzystne z punktu widzenia optymalizacji kosztów przyszłych kampanii reklamowych. Przypomnijmy, że na promocję swoich produkcji Netflix chce wydać w tym roku 2 mld dolarów - o 700 mln więcej niż w 2017r.

- To sprytne posunięcie Netflixa. Los Angeles to ważny rynek, ma znaczenie dla ludzi z branży filmowej - ocenia Barry Lowenthal, szef nowojorskiego domu mediowego The Media Kitchen, cytowany przez Reuters.

W przypadku powodzenia transakcji, byłoby to największe przejęcie zewnętrznej firmy przez Netflixa. Serwis już teraz współpracuje z Regency Outdoor, promując w USA swoje seriale "Stranger Things" i "The Crown". Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że Netflix nie jest jedynym potencjalnie zainteresowanym kupcem agencji.

W celu redukcji kosztów oraz budowania tożsamości marki, Netflix wprowadził niedawno autorską czcionkę.

W ostatnim kwartale ubiegłego roku Netflix osiągnął przychody wynoszące 3,29 miliarda dolarów, a globalna liczba subskrybentów serwisu przekroczyła 117,5 miliona. Po raz pierwszy w historii wartość spółki osiągnęła poziom 100 miliardów dolarów. Na początku stycznia Netflix zapowiedział na 2018 r. premierę 700 oryginalnych filmów, seriali i programów, których produkcja będzie kosztowała ponad 8 mld dol.

Dołącz do dyskusji: Netflix chce przejąć za 300 mln dolarów agencję reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl