SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Nie uwierzysz, co potrafisz" w kampanii Samsung Galaxy Note II (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promująca smartfon Samsung Galaxy Note II. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Cheil, Starcom i Havas PR Warsaw.

Hasło przewodnie kampanii to "Nie uwierzysz, co potrafisz", które nawiązuje do kreatywnych możliwości smartfonu Samsung Galaxy Note II.

Akcja rozpoczęła się relacją telewizyjną w programie "Dzień Dobry TVN" przeprowadzoną z Galaxy Studio, znajdującego się w Złotych Tarasach w Warszawie. Dodatkowo wyemitowano reklamy w lokalnych rozgłośniach radiowych i przeprowadzono akcję informacyjną w metrze. Do lutego 2013 r. w Galaxy Studio konsumenci będą mogli zapoznać się z produktami koreańskiej firmy oraz uzyskać informacje na ich temat.

>>> Samsung Galaxy Note II już w Polsce. Kosztuje 2 749 zł

Ponadto kampania Samsung Galaxy Note II obejmie działania na portalach internetowych, serwisach społecznościowych i wśród blogerów (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Facebook, Google, YouTube), 30-sekundowe spoty reklamowe w telewizji (m.in. Polsat, TVN, kanały tematyczne), reklamę prasową w formie insertu (Forbes, Polityka, Wprost, Maleman, Twój Styl, Viva!, Zwierciadło) oraz akcje informacyjne i reklamowe w centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.

Materiały drukowane do kampanii opracowały agencje Leo Burnett i Cheil, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

Dołącz do dyskusji: "Nie uwierzysz, co potrafisz" w kampanii Samsung Galaxy Note II (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl