SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nieagencja wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia

Ministerstwo Zdrowia rozstrzygnęło przetarg na kampanię o efektach wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia, wybierając do współpracy Nieagencję.

Przetarg Ministerstwa Zdrowia dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia.

Oferty złożyły trzy agencje. Resort do współpracy wybrał Nieagencję odrzucając tym samym oferty Euvic Media oraz konsorcjum Fabryki Marketingu z Tears of Joy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowanie i publikacja artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej, prasie lokalnej i prasie branżowej oraz opracowanie i realizacja kampanii w internecie.

Budżet zaplanowanych działań wynosi 483,7 tys. zł netto.

Dołącz do dyskusji: Nieagencja wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl