Niedzielna msza hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49
Transmisję mszy świętej w TVP1 ogląda 755 tys. widzów, o 46 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie misyjnej transmisji jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym w grupie 4+, a w grupie 16-49 zajmuje dopiero trzecie miejsce.
Od 4 stycznia do 8 listopada br. transmisje mszy świętej z Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie Łagiewnikach oglądało średnio 755 tys. widzów. Przełożyło się to na 21,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz tylko 5,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Audycję na antenie TVP1 oglądać można w niedziele o godz. 7.00.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia mszy zmniejszyła się o 46 tys. osób. Wówczas transmisję oglądało średnio 801 tys. widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 22,36 proc. i 6,98 proc.
Jedynka w paśmie nadawania misyjnej relacji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów. Druga jest TVP2 z wynikiem na poziomie 8,04 proc. Stacja ta wtedy pokazuje powtórki seriali „M jak miłość” i „Barw szczęścia”. Trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje Polsat („Nowy dzień z Polsat News”; 6,56 proc.), a czwarte - TVN („Mango - Telezakupy”; tylko 3,52 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia. Na czele znajduje się tutaj Polsat, drugie miejsce zajmuje Dwójka, a czwarte - TVN.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP1 - Transmisja Mszy świętej |
754 985 |
21,74% |
5,88% |
TVP2 |
279 156 |
8,04% |
9,11% |
Polsat |
227 927 |
6,56% |
9,49% |
TVN |
122 173 |
3,52% |
5,19% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVP1 w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 12,29 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Niedzielna msza hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49