Nielsen Online: 10 grudnia rekordowy dla rynku e-commerce
Poniedziałek 10 grudnia był jak dotąd najlepszym dniem dla serwisów działających na rynku e-commerce.
Tego dnia strony monitorowane przez firmę badawczą Nielsen Online w rejestrze Holiday eShopping Index, odnotowały 34,9 miliona unikalnych odwiedzin - informuje serwis Marketing Charts. To o 7 procent więcej niż w pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, który określany jest jako 'Cyber Monday', czyli oficjalny początek sezonu świątecznych zakupów w sieci.
Z kolei w poprzedzającym 10 grudnia tygodniu, liczba unikalnych odwiedzin wspomnianych serwisów wzrosła w ujęciu rocznym o 10 procent. Największy wzrost popularności zanotowały produkty znajdujące się w kategoriach: kwiaty i prezenty (o 29 procent), uroda (o 11 procent) i buty (o 10 procent).
W tym okresie najpopularniejszymi serwisami działającymi na rynku e-commerce były kolejno: eBay (32,1 miliona unikalnych odwiedzin), Amazon (30,8 mln), Target (15,6 mln), Wal-Mart Stores (14,5 mln), AT&T (13,4 mln), Best Buy (8,1 mln), Dell (7,6 mln), Overstock.com (7,2 mln), Circuit City (7,2 mln) oraz Adobe (7,1 mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: 10 grudnia rekordowy dla rynku e-commerce