Nienajlepszy start "Feniksa"
Sprzedaż pierwszych numerów "Feniksa" wyniosła średnio 40 tys. egz.
Ze wstępnych danych wydawnictwa G+J Polska wynika, że średnia sprzedaż dwóch pierwszych numerów nowego magazynu kobiecego "Feniks" wyniosła 40 tys. egz.
Wchodząc na rynek, wydawca zapowiadał, że satysfakcjonujący poziom sprzedaży to 80 tys. egz. - informuje "MiMP".
Magazyn wydawany przez G+J Polska kierowany jest do ludzi ciekawych, poszukujących radości i sensu życia. Feniks jest zupełnie nowym i odmiennym od dotychczasowych projektów realizowanych przez G+J Polska.
- Feniks to symbol wiecznego życia i powodzenia. Tak jak on odradzał się z popiołów, również człowiek potrafi podnieść się z kłopotów. Tkwią w każdym z nas wielkie możliwości, połączone z mocami natury stanowią ogromny potencjał, z którego nie zdajemy sobie sprawy. Trzeba tylko uwierzyć w siebie. Pokazujemy jak inni sobie z tym radzą.
- Mam nadzieję, że Feniks stanie się przyjacielem czytelników, lekiem na zbolałą dusze, doradcą życiowym; magazynem, który każdego z nas napełni wiarą w lepsze jutro i optymizmem - zapewnia Danuta Górecka, redaktor naczelna miesięcznika Feniks.
Pierwszy numer ukazał się 7 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Nienajlepszy start "Feniksa"