„Jesteśmy dumni z naszych pacjentów” w kampanii klinik InviMed (wideo)
Agencja Neon Shake na zlecenie klinik InviMed realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”.
Głównym elementem akcji jest trwający blisko minutę spot przedstawiający klatka po klatce zdjęcia pacjentów InviMed. Lektor w tle opowiada czym jest dla nich niepłodność, jak ciężko walczyć z tą chorobą i ile odwagi ta walka od nich wymaga. Akcja ma zwrócić przede wszystkim uwagę na to, że niepłodność to choroba, niejednokrotnie trudna do wyleczenia.
Kampania prowadzona jest głównie w internecie, m.in. na kanale YouTube oraz w specjalnie uruchomionym serwisie invimed.pl/duma.
Neon Shake odpowiada za strategię oraz kreację, realizuje także działania z obszaru bloger relations i social media. Kampania potrwa do końca marca.
Dołącz do dyskusji: „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów” w kampanii klinik InviMed (wideo)