Nivea atakuje w sieci
W polskim Internecie pojawiła się niedawno strona jednego z najbardziej znanych marek kosmetycznych - NIVEA
W polskim Internecie pojawiła się całkiem niedawno strona www.NIVEA.pl. Jedna z najbardziej znanych marek kosmetycznych - NIVEA - stworzyła serwis, w którym prezentuje między innymi porady eksperta w dziedzinie pielęgnacji skóry, informacje o innowacyjnych składnikach i formułach zawartych w kosmetykach oraz dane na temat swoich produktów.
Serwis ten nie jest jednak - jak mogłoby się wydawać - przeznaczony wyłącznie dla kobiet. Znajdą tu coś dla siebie także mężczyźni (np. sekcja Magazyn, artykuł Pielęgnacja męskiej twarzy) oraz osoby poszukujące w Internecie wyłącznie rozrywki (sekcja Rozrywka).
Celem stworzenia strony www.NIVEA.pl było zbudowanie i wzmocnienie relacji z konsumentami, zwiększenie częstotliwości kontaktów konsument - marka oraz zachęcenie do marki NIVEA nowych i młodszych grup docelowych. Powyższe cele realizowane są przy założeniu, że Internet wykorzystywany jest jako kanał uzupełniający komunikację tradycyjną i zorientowany na rzeczywiste potrzeby konsumentów. Wartości marki NIVEA komunikowane są w sposób adekwatny do tego kanału - informuje nadawca.
Redakcja serwisu: Beiersdorf-Lechia S.A. Wsparcie agencyjne: Internet Designers.
Podczas pierwszego miesiąca istnienia w Internecie (lipiec), pod względem oglądalności strona www.NIVEA.pl znalazła się w pierwszej 10. serwisów NIVEA na świecie.
Dołącz do dyskusji: Nivea atakuje w sieci