Nowa kampania dla Centrum
Grey Worldwide Warszawa przygotował kampanię dla preparatu Centrum
7 października rozpoczęła się kampania reklamowa dla zestawu witamin i minerałów "Centrum" firmy Wyeth. Hasłem kampanii jest: "Centrum. Pełnia witamin. Pełnia życia." Składa się ona z dwóch filmów: dwudziesto- i trzydziestosekundowego, które są częściową adaptacją spotu niemieckiego poszerzoną o polskie demo przygotowane przez zespół kreatywny G2. Kampania będzie emitowana w TVP, TVP3, Polsacie, TV4, TVN, TVN7, TVN24, Discovery, Ale Kino i Hallmarku. Dodatkowe wsparcie stanowią materiały POS kierowane do aptek oraz reklama prasowa w czasopiśmie Claudia.
Kampanię przygotowali: po stronie agencji - Michał Egierski (Account Supervisor), Ola Stremlau i Alek Januszewski (zespół kreatywny) oraz po stronie klienta - Mirosław Janicki (Product Manager).
Media zaplanował i zakupił:Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania dla Centrum