Nowa kampania e-mailowa Peugeota
Peugeot planuje rozpocząć jeszcze w tym miesiącu nową kampanię mailingową promującą nowy model 4007. Będzie to próba zaistnienia firmy w segmencie pojazdów typu SUV.
Przygotowanie kampanii zlecono agencji Clark McKay & Walpole.
Sześciostronicowy e-mail, przedstawiający model 4007 na tle
dzikich krajobrazów oraz fotografie wnętrza pojazdu będzie
rozsyłany do klientów figurujących w bazach danych 300 dealerów
Peugeot na terenie Wielkiej Brytanii.
Do zdjęć dołączona będzie krótka, płatna ankieta, z pytaniami o
obecnie posiadany model samochodu i prośbą o podanie danych
kontaktowych.
Według Clark McKay & Walpole celem kampanii będzie dotarcie także do nowych i obecnych klientów punktów serwisowych Peugeot oraz osób rozważających zakup pojazdu tej marki.
Napędzany silnikiem diesla, posiadający napęd na cztery koła model 4007 jest pierwszym krokiem firmy do zaistnienia na rynku off-road. Konkurentami nowego Peugeota będą na nim m.in. Citroen C-Crosser oraz Mitsubishi Outlander.
Jody Bates, szefowa marketingu kierunkowego Peugeot uważa obecny projekt za kamień milowy w rozpoczętej w 2006 roku współpracy z CMW i jeden najbardziej ekscytujących projektów w historii firmy.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania e-mailowa Peugeota