Nowa kampania reklamowa Dulux
W kwietniu rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa dla farb Dulux.
Dla ICI Polska - producenta farb marki Dulux - jest to zupełnie nowy, emocjonalny sposób komunikowania się z konsumentem. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux jako lidera w obszarze koloru. Film będzie wykorzystywany na rynku polskim, węgierskim i rosyjskim. Kampanię realizuje agencja BBDO.
W swoim założeniu kampania reklamowa Dulux opiera się na emocjach związanych z wyborem koloru i rolą jaką pełni on w naszym życiu. Film reklamowy ukazuje jak silnie otoczenie, w którym żyjemy, wpływa na nasze samopoczucie i jak ważne jest zaprojektowanie kolorów mieszkania w zgodzie z własnym charakterem. Niezależnie od stylu życia, wieku i osobowości - każdy znajdzie swój kolor w palecie Dulux - podano w komunikacie.
"Marka Dulux od lat rozpoznawana jest jako marka innowacyjna. W tym roku robimy kolejny krok na przód. Wkraczamy w świat emocji i marzeń, jakie kojarzą nam się z kolorem. Pokazujemy konsumentom, że Dulux daje im możliwość zamieszkania w takim otoczeniu, jakie sobie wymarzą, bez ograniczeń w wyborze kolorów" - mówi Joanna Stachowska, Dyrektor Marketingu ICI Polska.
Najnowsza kampania reklamowa obejmie główne stacje telewizyjne.
Cel kampanii: wizerunkowa
Kraje: Polska, Węgry, Rosja
Klient: ICI Polska Sp. z o.o.
Marka: Dulux
Przedstawiciele Klienta: Joanna Stachowska, Magdalena Winiszewska
Agencja: BBDO
Przedstawiciele agencji: kreacja - Przemek Bogdanowicz, Adam Dudek, Tomek Titkow; Account - Michał Czarkowski, Produkcja - Iwona Rabenda
Dom Produkcyjny Easy Hell: reżyserzy - Carolyn Carmen, Harley Bertram Brown, prokukcja UK - Hera King, Producer - Magda Wołosz, Production Manager - Marcin Struss
Media: Media Direction
Przedstawiciele domu mediowego: Darek Janczewski, Jacek Celiński, Paulina Sobczak.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Dulux