Nowa strategia Ozon Media
Rafał Geremek został nowym zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Ozon".
Geremek pracował ostatnio we "Wprost", m.in. jako szef działu społecznego, a wcześniej w dzienniku "Życie" i "Życiu Warszawy".
- Rafał Geremek zastąpił Tomasza Terlikowskiego, który odchodzi z Ozonu z uwagi na poszerzenie dotychczasowej współpracy z TVP oraz planami rozwoju działalności akademickiej. Nowym szefem działu Tydzień został Piotr Gociek, a działu Świat Jakub Mielnik (przeszedł z Przekroju), dział Fotoedycji wzmocnił Marcin Kędryna. To nie koniec zmian. W najbliższym czasie w związku z planami wprowadzenia do Ozonu nowych działów tematycznych do współpracy zostaną zaproszeni kolejni dziennikarze - podano w komunikacie przesłanym wortalowi Wirtualnemedia.pl.
Przypomnijmy, że na ostatnim zgromadzeniu wspólników (13 stycznia 2006) kapitał zakładowy spółki został podniesiony o kwotę 7,166 mln złotych. Wtedy też prezesem spółki jest Leszek Kurnicki, który zastąpił Michała Jeżewskiego.
- Prezes Leszek Kurnicki rozpoczął z początkiem lutego 2006 roku realizację Nowej Strategii Marketingowej Ozonu. Celem dla spółki jest osiągnięcie do końca roku 2006 dodatniego wyniku operacyjnego, który planuje się uzyskać ze zwiększonych wpływów reklamowych i sprzedaży egzemplarzowej tygodnika. W ramach prowadzonej działalności wydawniczej, nie wyklucza się inicjowania nowych przedsięwzięć biznesowych. Nowa strategia wymaga silnego wzmocnienia struktur wydawniczych spółki. Paweł Gago – dotychczas Dyrektor ds. Dystrybucji, w zawiązku ze zmianą zakresu obowiązków awansował na Dyrektora Operacyjnego, szefem działu PR został Tomasz Kępiński. Trwa rekrutacja do działów marketingu i reklamy. W najbliższym czasie komórki ofertą cenową dla reklamodawców i domów mediowych. Podejmowane są intensywne działania w zakresie rozbudowy kanałów dystrybucji tygodnika i aktywizacji sprzedaży tytułu w PSD oraz w prenumeracie. Jest już gotowy plan działań z obszaru PR. Będą podejmowane nowe inicjatywy okołotytułowe - czytamy w komunikacie.
Jak wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w listopadzie 2005 roku sprzedaż tygodnika "Ozon" wyniosła tylko 37 620 egz. (miesiąc wcześniej 61 334).
Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Ozon Media