SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa strategia Ozon Media

Rafał Geremek został nowym zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Ozon".

Geremek pracował ostatnio we "Wprost", m.in. jako szef działu społecznego, a wcześniej w dzienniku "Życie" i "Życiu Warszawy".

- Rafał Geremek zastąpił  Tomasza Terlikowskiego, który odchodzi z Ozonu z uwagi na poszerzenie dotychczasowej współpracy z TVP oraz planami rozwoju działalności akademickiej. Nowym szefem działu Tydzień został Piotr Gociek, a działu Świat Jakub Mielnik (przeszedł z Przekroju), dział Fotoedycji wzmocnił Marcin Kędryna. To nie koniec zmian. W najbliższym czasie w związku z planami wprowadzenia do Ozonu nowych działów tematycznych do współpracy zostaną zaproszeni kolejni dziennikarze - podano w komunikacie przesłanym wortalowi Wirtualnemedia.pl.

Przypomnijmy, że na ostatnim zgromadzeniu wspólników (13 stycznia 2006) kapitał zakładowy spółki został podniesiony o kwotę 7,166 mln złotych. Wtedy też prezesem spółki jest Leszek Kurnicki, który zastąpił Michała Jeżewskiego.

- Prezes Leszek Kurnicki rozpoczął z początkiem lutego 2006 roku realizację Nowej Strategii Marketingowej Ozonu. Celem dla spółki jest osiągnięcie do końca roku 2006 dodatniego wyniku operacyjnego, który planuje się uzyskać ze zwiększonych wpływów reklamowych i sprzedaży egzemplarzowej tygodnika. W ramach prowadzonej działalności wydawniczej, nie wyklucza się inicjowania nowych przedsięwzięć biznesowych. Nowa strategia wymaga silnego wzmocnienia struktur wydawniczych spółki. Paweł Gago – dotychczas Dyrektor ds. Dystrybucji, w zawiązku ze zmianą zakresu obowiązków awansował na Dyrektora Operacyjnego, szefem działu PR został Tomasz Kępiński. Trwa rekrutacja do działów marketingu i reklamy. W najbliższym czasie komórki  ofertą cenową dla reklamodawców i domów mediowych. Podejmowane są intensywne działania w zakresie rozbudowy kanałów dystrybucji tygodnika i aktywizacji sprzedaży tytułu w PSD oraz w prenumeracie. Jest już gotowy plan działań z obszaru PR. Będą podejmowane nowe inicjatywy okołotytułowe -  czytamy w komunikacie.

Jak wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w listopadzie 2005 roku sprzedaż tygodnika "Ozon" wyniosła tylko 37 620 egz. (miesiąc wcześniej 61 334).

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Ozon Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl