Nowe media mniej wpływowe od tradycyjnych
Dla większości konsumentów tradycyjne media mają największy wpływ na budowanie świadomości odbiorców.
Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na badanie firm Kantar Media Research i Pointlogic, telewizja jest dla konsumentów numerem jeden jeśli chodzi o budowanie świadomości. Za doskonałą lub bardzo dobrą pod tym względem uznało ją 43 procent respondentów.
Za telewizją znalazły się czasopisma (31 procent), prasa codzienna (29 procent) oraz radio (24 procent). Tymczasem takie nowe media jak gry wideo, VOD (wideo na żądanie, video-on-demand), telewizja interaktywna czy wideo online, uzyskały tutaj poparcie tylko od 2 do 5 procent respondentów.
Z kolei badani pytani o to, jakie medium jest dla nich najbardziej pomocne przy decyzji o obdarzeniu zaufaniem danej marki, wskazali kolejno na telewizję (26 procent), prasę codzienną (21 procent) i czasopisma (19 procent).
Dołącz do dyskusji: Nowe media mniej wpływowe od tradycyjnych