Nowe władze i strategia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Lech Kaczoń dalej prezesem
Walne zgromadzenie członków Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej wybrało jej nową radę na kolejną kadencję. Prezesem organizacji, z której odeszła firma Cityboard Media, pozostał Lech Kaczoń.
Oprócz Lecha Kaczonia (z firmy Promike) w skład nowej rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej weszli Kalina Janicka (Clear Channel Poland), Marcin Gromnicki (Mini Media), Marek Kuzaka (AMS S.A.), Andrzej Magdziak (Ströer Polska) i Krzysztof Przybyłowski (CAM Media). Swoje funkcje będą pełnić przez najbliższe trzy lata.
Walne zgromadzenie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej nakreśliło też główne kierunki działań organizacji w najbliższym roku. Priorytetami będą kontakty z przedstawicielami samorządów w celu poprawy funkcjonowania nośników reklamy w przestrzeni publicznej. Do końca lipca br. rada IZGR przygotuje ostateczną wersję dokumentu „Zasady funkcjonowania nośników reklamy w przestrzeni publicznej”. Władze stowarzyszenia uzasadniają, że może on stać się podstawą dla opracowania w niedalekiej przyszłości nowoczesnych, całościowych koncepcji sytuowania nośników reklamy w polskich miastach. Izba deklaruje, że będzie nadal współpracować z instytucjami rządowymi w zakresie projektowanych nowelizacji ustaw, w których znajdują i znajdą się przepisy związane z reklamą i przekazem reklamowym.
Jednocześnie członkowie IZGR zaakceptowali zmiany w statucie organizacji, które powiązane są z dostosowaniem jego zapisów do nowej rzeczywistości prawnej i technicznej rynku reklamowego w Polsce. Znowelizowany statut zacznie obowiązywać członków izby po zatwierdzeniu przez sąd rejestrowy.
Ponadto walne zgromadzenie IZGR przyjęło do wiadomości, że firma Cityboard Media z dniem 26 maja br. zrezygnowała z członkostwa w stowarzyszeniu.
Dołącz do dyskusji: Nowe władze i strategia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Lech Kaczoń dalej prezesem