Nowy departament S4
W związku z wieloma wygranymi przetargami w tym roku agencja reklamowa S4 rozbudowuje swoje struktury.
Nowy departament Research, Strategy & Development, którego szefem jest Michał Stanisz, Wiceprezes Zarządu i współwłaściciel Agencji S4, skupia firmowe działy: Public Relations, New Business i Marketing, za który odpowiada Marta Gajkowska, zajmująca stanowisko New Business & PR Manager oraz Strategia i Badania, pod kierownictwem Marcina Samka – Strategic Planning Managera.
Konkurujemy i wygrywamy z największymi. Przyszedł czas na przyjrzenie się bliżej nam samym, naszym klientom i ich oczekiwaniom i wreszcie na wyznaczenie sobie kierunku – czyli ustalenie, co chcemy dalej robić? Dlatego stworzyliśmy komórkę RS&D – mówi Michał Stanisz. W strukturze już prawie 80-osobowej Agencji ma ona zapewnić szczegółową analizę i badania rynków, tworzenie strategii komunikacyjnej dla klientów oraz odpowiadać za wizerunek, długofalową strategię i rozwój S4.
Pierwszym istotnym projektem zrealizowanym przez departament RS&D było przygotowanie i przeprowadzenie z cenionym instytutem badawczym IQS and QUANT Group badań satysfakcji klientów S4.
Celem badań było poszerzenie wiedzy Agencji, na temat tego, jak jest postrzegana w oczach klientów – opowiada o powodach podjęcia badań Michał Stanisz, Resaearch, Strategy & Development Director w S4. Teraz S4 wie już, co cenią w niej jej klienci i czym wyróżnia się na tle innych agencji reklamowych, a co najważniejsze zdobyła też gruntowną wiedzę na temat potrzeb klientów – ich oczekiwań i stopnia lojalności. To jednak nie koniec badań prowadzonych przez dział RS&D.
Kolejnym krokiem było dokonanie analizy kultury organizacyjnej firmy. Ankiety i wywiady z pracownikami S4 przeprowadziła wyspecjalizowana firma Transmisja – Grupa Doradczo-Szkoleniowa. Wyniki przyniosły Agencji wiedzę na temat tak istotnych kwestii, jak atmosfera i relacje wewnątrz firmy. Pokazały także, jaka jest Agencja S4 i dokąd zmierza, jakie są jej zasoby, jakie potrzeby mają pracownicy i jakie zmiany powinny być przeprowadzone.
Wyniki tych badań pozwoliły departamentowi RS&D na sprecyzowanie, jakie powinny być dalsze działania firmy. Uzyskane z nich wnioski pozwolą na zaplanowanie długoterminowej strategii dla S4, nad którą trwają właśnie prace, podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Nowy departament S4