Nowy dyrektor w Inforze
Centrum Reklamy w Grupie Wydawniczej Infor S.A. zyskało nowego dyrektora, którym od 18 lipca został Bartłomiej Ślusarczyk.
Dotychczas obowiązki te pełnił Wiesław Piątek, który w Inforze pozostał członkiem zarządu oraz dyrektorem Centrum Kadr i Organizacji.
Zakres obowiązków: Bartosz Ślusarczyk będzie odpowiedzialny za reklamę wszystkich czasopism Infor-u. Dyrektorem Biura Reklamy „Gazety Prawnej” pozostaje nadal Grażyna Grudzińska.
Wykształcenie: Bartłomiej Ślusarczyk jest z wykształcenia ekonomistą, ukończył wydział Ekonomiczno – Socjologiczny na Uniwersytecie Łódzkim.
Doświadczenia zawodowe: Do Infor-u przeszedł ze spółki Ditel S.A., wydawcy książek telefonicznych, gdzie pełnił funkcję dyrektora departamentu sprzedaży. Wcześniej przez dwa lata był dyrektorem działu sprzedaży reklam w spółce Prasa Wrocławska (Polskapresse).
Jak powiedział Marcin Malinowski, rzecznik prasowy Grupy Wydawniczej Infor, o wyborze kandydatury Bartłomieja Ślusarczyka zdecydowała najciekawsza strategia sprzedaży dla całej Grupy.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor w Inforze