Nowy miesięcznik wchodzi na rynek
Już we wrześniu ukaże się pierwszy numer miesięcznika dla branży hotelowej - 'Hotel Profit. Biznes bez tajemnic'.
Wydawcą miesięcznika jest Forten Media Sp. z o.o. z Gdańska.
Pismo skierowane jest do kadry menedżerskiej i właścicieli krajowych hoteli i największych obiektów noclegowych. Redaktor naczelną została Aneta Marczak, była naczelna Świata Hoteli, a wcześniej redaktor regionalnych mutacji Dziennika Bałtyckiego i dziennikarz Gazety Wyborczej.
Zespół Hotel Profit tworzą doświadczeni dziennikarze i fachowcy z doświadczeniem w największych krajowych redakcjach. Redakcja Hotel Profit liczy sześć osób.
- Mamy doświadczony zespół dziennikarzy wspierany przez konsultantów z firmy doradczej Forten, która zarządza i uruchamia projekty hotelowe. Dzięki takiej synergii jesteśmy postrzegani jako fachowcy w mediach i profesjonaliści w branży hotelarskiej - mówi Aneta Marczak, naczelna Hotel Profit. Nowy miesięcznik będzie pismem biznesowym - w połowie inwestycyjnym, a w połowie będzie opisywać trendy w europejskim hotelarstwie. Hotel Profit ma przede wszystkim służyć radą hotelarzom i podpowiadać jak zdobyć nowych gości i powiększać przychody z działalności. - Będziemy najsilniejsi na rynku w testach urządzeń dla hoteli. Nikt tego nie robi regularnie - dodaje Marczak.
Miesięcznik ukaże się w nakładzie 4 tys. egzemplarzy. Będzie dostępny w prenumeracie. Ok. 80 proc. nakładu trafi do czytelników za pomocą poczty. Pozostały nakład będzie rozprowadzany na targach i w czasie ważnych wydarzeń branżowych. Już po wydaniu pierwszego numeru pismo zostanie zgłoszone do ZKDP.
Hotel Profit bardzo szybko chce zająć pierwsze miejsce na rynku przychodów z reklamy.
- Będziemy potrzebowali około 16 miesięcy, żeby płatna prenumerata naszego miesięcznika była największa na rynku - mówi Marczak. Obecnie dwa pierwsze miejsca pod względem posiadania płatnych prenumeratorów zajmują miesięczniki Hotelarz i Świat Hoteli. Oba pisma oscylują wokół 1500 płatnych subskrybentów.
Forten Media jeszcze we wrześniu zamierza wydać kolejny miesięcznik - Event Profit. Biznes bez tajemnic - w całości poświęcony branży konferencyjnej. W tej chwili gdański wydawca uzupełnia zespół i redakcję tego tytułu. Oprócz projektów miesięcznikowych spółka organizuje cykliczny Kongres Biznesu Hotelarskiego Hotel&Event Profit (4-5 października, Hotel InterContinental, Warszawa) oraz wydaje dwa tygodniowe serwisy inwestycyjne skierowane do branży hotelowej i konferencyjnej.
Dołącz do dyskusji: Nowy miesięcznik wchodzi na rynek