Nowy szef sieci reklamowej Ad.net
Gwidon Humeniuk zastąpił na stanowisku szefa sieci reklamowej Ad.net Krzysztofa Ładę, który przeszedł do Gadu-Gadu.
- Ad.net potrzebuje najlepszych ludzi , a on do takich się zalicza - wyjaśnił lakonicznie powód tej nominacji Krzysztof Golonka - Dyrektor Zarządzający CR Media Consulting S.A.
Jak już informowaliśmy poprzedni szef sieci Ad.net - Krzysztof Łada tworzy biuro reklamy komunikatora Gadu-Gadu. Od nowego roku GG zamierza samo sprzedać reklamy - już bez pośrednictwa Ad.netu.
Gwidon Humeniuk ma 29 lat. Jest absolwentem Wyższej Szkoly Handlu i Prawa im. R.Lazarskiego. Skończył kierunek Handel Zagraniczny, specjalizacja Marketing. Od 2001 r. pracuje w CRMC Consulting i przeszedł tam wszystkie stopnie kariery: od Junior Media Plannera, przez Media Plannera, Senior Media Plannera do Key Account Managera - obsługiwał największe domy mediowe (Initiative, Universal McCann, Carat, PMW, Media Direction).
Następnie objął funkcję Z-Ca Dyr. Sprzedaży Departament Internetu & Head Of New Business gdzie był odpowiedzialny za rozwój narzędzi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Od 2006r. pełniłem funkcje Dyr. Sprzedazy Departament Internetu a od czerwca b.r. Dyr. Sprzedaży Grupa Internet (CRMC, Adnet, Adclick, Sabela).
Dołącz do dyskusji: Nowy szef sieci reklamowej Ad.net