Ofensywa sieci Eska
Radio Eska przygotowała letnią ofertę reklamową.
Składają się na nią trzy pakiety „Summer Hit”, „Weekend Hit” i „Double Hit”.
- 4,5 mln populacji wyjeżdża na wakacje w kraju, z czego 3 mln nad morze, 1,5 mln nad jeziora, a 750 tys. do miasta. Blisko 7 mln osób jeździ latem tylko weekendami – mówi Michał Marzysz, Product Manager Działu Klientów Kluczowych Time, domu sprzedaży Radia Eska.
Dlatego grupa Eski wychodzi latem aż z trzema ofertami reklamowymi. Dla chętnie wyjeżdżających przygotowano „Summer Hit” podzielone na cztery regiony nadawania Eski: duże miasta, Mazury, Południe i Pomorze. Oferta „Weekend Hit” ma dodatkowe emisje reklam od czwartku do niedzieli. Trzecią ofertą jest „Double Hit”, czyli emisje w pasmach o najwyższej słuchalności.
Kampanie podstawowa „Summer Hit” – w całej sieci Eski (30 emisji) kosztuje 150 tys. zł. W dużych miastach 13 emisji 23,790 zł, Mazury 13 emisji 5,510 zł, Południe 13 emisji 11,305 zł, Pomorze 13 emisji 4,130 zł. 30 emisji „Weekend Hit” w całej sieci kosztują 150 tys. zł. Tyle samo zapłacimy za ofertę „Double Hit”. Wszystkie spoty są 30 sekundowe.
Kampanie realizowane w całej sieci Eska (w 38 stacjach sieci Eska, Eska Rock i Gold FM) będą gratyfikowane dodatkowymi emisjami o wartości 30 proc. kampanii netto w ramach wybranego pakietu.
Czas obowiązywania oferty: 02.07.-02.09.2007. Dotyczy kampanii realizowanych w okresie 02.07.-09.09.2007.
Udziały w rynku% | marzec - maj 2007 | Marzec - maj 2006 |
ESKA [33] | 8,7% | 7,6% |
Audytorium 17 [17] | 5,0% | 5,2% |
Złote Przeboje [18] | 3,4% | 4,3% |
AD Point [11] | 1,6% | 1,7% |
RMF Maxxx [11] | 1,2% | 1,1% |
VOX FM [8] | 0,6% | 0,4% |
PLUS [12] | 0,5% | 0,5% |
ROXY [6] | 0,4% | 0,4% |
Radio Track SMG/KRC A MILLWARD Brown Company - sieci radiowe
Dołącz do dyskusji: Ofensywa sieci Eska