SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Duży wzrost kanału Polsat News

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średni dobowy udział TVN24 w lutym 2021 roku wyniósł 4,73 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,68 proc. (po spadku o 13,31 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W lutym br. kanał miał 1,73 proc. udziału, po wzroście względem lutego 2020 roku o 28,76 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,11 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku wzrósł o 7,05 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,38 proc. (w dół o 5,50 proc.).

Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 200 proc. do 0,012 proc. udziału.

Superstacja o 57 proc. w dół

Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z siódmej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 56,92 proc. do 0,03 proc. udziału.

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu ub.r. Jego średni rynkowy udział w lutym br. wyniósł 0,011 proc.

Największy udział (5,11 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 7,88 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 9,32 proc. do 4,79 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 2 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w lutym 2021 roku wyniósł 11,83 proc. Było to o 2,37 proc. więcej niż w lutym 2020 roku.

Polsat News dogania TVP Info w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lutym 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,04 proc., po wzroście o 26,59 proc.

Na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Stacja miała 1,75 proc. udziału, po wzroście o 5,86 proc.

Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,42 proc. (wzrost o 67,22 proc. - największy w zestawieniu).

Największy spadek - wynoszący 54,84 proc. do 0,014 proc. - odnotowała tutaj także Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,28 proc. udziału, po wzroście o 21,72 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,05 proc. udziału w rynku, po wzroście o 18,88 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Duży wzrost kanału Polsat News

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IOP
W TVP naprawdę muszą Pracować "Fachowcy" jak kanał jako Jedyny z 3 ( TVP Info) jest dostępny na NTC pozostałe 2 ( Polsat News TVN24) tylko w Internecie , kablówce i Satelicie i TVN24 ich wyprzedza Polsat News dogania Brawo Panie Olechowski !
0 0
odpowiedź
User
Adrian
W 16-49 Superstację wyprzedził Biznes24, który ogląda mniej niż 300 osób. Brawo Grzegorz Jankowski - miał zlikwidować i zlikwidował.
0 0
odpowiedź
User
Twoję imię/nick
W 16-49 Superstację wyprzedził Biznes24, który ogląda mniej niż 300 osób. Brawo Grzegorz Jankowski - miał zlikwidować i zlikwidował.
On się zna na telewizji bo przecież ją ogląda. Kolejny raz potwierdziło się, że nie da się przeszczepić kogoś z prasy do robienia TV. Tego ostatniego trzeba się zwyczajnie nauczyć, pracując latami. Pan Grzegorz zadekował się już w swoim gabinecie i chce jedynie jak najdłużej trzymać się stołka- taka monetyzacja biznesowej porażki.
0 0
odpowiedź