On Board PR dla Walta Disneya
On Board PR rozpoczyna realizację nowego projektu dla firmy TheWalt Disney Company Ltd. Działania komunikacyjne skupione będą napromocji bloku programowego i strony internetowej dlaprzedszkolaków - Playhouse Disney.
On Board PR rozpoczęła kampanię promującą Playhouse Disney. Bloktematyczny emitowany w kanale Disney Channel obejmuje audycjetelewizyjne powstałe z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym iich rodzicach. Planowane działania mają podkreślać edukacyjnewalory Playhouse Disney, zwłaszcza w aspekcie nauki poprzezzabawę.W ramach realizacji projektu firma On Board PR jestodpowiedzialna za koordynację działań z zakresu media relations;organizację warsztatów i briefingów prasowych oraz promocję stronyinternetowej Playhouse Disney.
Działania kierowane są przede wszystkim do dziennikarzy magazynówtelewizyjnych oraz prasy kobiecej i adresowanej do rodziców.Realizacja projektu potrwa do końca kwietnia 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: On Board PR dla Walta Disneya