Open Media dla Südzucker Polska
Agencja PR Open Media przygotowała intensywną wakacyjną kampanię public relations dla producenta cukru marki Cukier Królewski Südzucker Polska.
Hasło kampanii: Owocne lato! ma przypominać o zaletach przetworów owocowych przygotowywanych na bazie cukru białego.
Działania public relations prowadzone są w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w Internecie. Na potrzeby kampanii powstały materiały prasowe zawierające tradycyjne, domowe receptury przetworów. Poza wypróbowaniem przepisów Czytelniczki i Czytelnicy mogą wziąć udział w konkursach, w których nagrodami są zestawy: słoiczki z wizerunkiem owoców, kuchenny fartuszek, rękawica i podkładka kuchenna.
Działania PR stanowią wsparcie kampanii promocyjnej przygotowanej dla Südzucker Polska przez agencję Demo Effective Launching.
Kampania obejmie:
reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień,
Życie na Gorąco, Poradnik Domowy),
reklamy w prasie branżowej (Detal dzisiaj, Supermarket News,
Wiadomości Handlowe),
promocję konsumencką,
animacje w punktach sprzedaży,
materiały POS w sieciach handlowych oraz hurtowniach.
Krótko:
Firma: Südzucker Polska
Produkt: cukier biały marki Cukier Królewski
Cel: przypomnienie o zaletach przetworów owocowych sporządzanych na
bazie cukru białego
Strategia i kreacja : Demo Effective Launching
Działania public relations: Open Media
Środki przekazu: prasa, materiały POS, Internet, animacje w
punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Open Media dla Südzucker Polska