Kelner Mikołaj Cieślak obsługuje Roberta Górskiego w nowej reklamie Orange
Orange Polska rozpoczął nową odsłonę kampanii promującej ofertę Orange na kartę. W główne role wciela się kabaretowy duet: Mikołaj Cieślak i Robert Górski.
Kampania pod hasłem “Oferta nie do przejedzenia” informuje o tym, że każdy, kto zdecyduje się wybrać ofertę Orange na kartę, otrzyma dodatkowo 2500 GB za darmo przez rok z usługą „Bez limitu”.
W nowym spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak wcielają się w dwie charakterystyczne role – beztroskiego wesołka i grymaśnego malkontenta. Tym razem przenosimy się do restauracji, gdzie kelner Mikołaj obsługuje podekscytowanego gościa Roberta.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund, które można obejrzeć na kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą też emitowane w mediach społecznościowych w specjalnych formatach.
Za kreację reklam odpowiada Leo Burnett (Publicis Groupe). Nad nowym konceptem czuwał reżyser Adrian Chudek. Film wyprodukowało Studio Filmowe M5, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Dołącz do dyskusji: Kelner Mikołaj Cieślak obsługuje Roberta Górskiego w nowej reklamie Orange