Orbit pokazuje, jak będzie wyglądał "wielki powrót" do życia po pandemii
Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? Nową starą rzeczywistość przedstawia najnowsza reklama gumy do żucia Orbit (Mars Wrigley), w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi.
Podekscytowanie, ożywienie i entuzjazm to emocje, które towarzyszą bohaterom reklamie Orbit, która w żartobliwy sposób prezentuje pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich ograniczeń wprowadzonych wraz z pojawianiem się pandemii.
Wideo przedstawia ludzi, którzy z nową energią wracają do swojej upragnionej rzeczywistości. Obserwujemy jak pełni zapału wybiegają z domu, pracownicy znikają z wirtualnych firmowych spotkań, a ludzie w parku - nie musząc już przestrzegać dystansu – radośnie celebrują możliwości bliskiego kontaktu. W tych cudownych chwilach bezcukrowa guma Orbit dodaje im pewności siebie.
Orbit z kampanią “Odzyskaj swój Błysk!“
Nowa kampania reklamowa Orbit pod hasłem “Odzyskaj swój Błysk!“ (Get Your Ding Back) wystartowała w internecie 21 maja. Będzie ją można zobaczyć w wersji 60- i 6-sekundowej na You Tube oraz 30-sekundowej w online wideo. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. 15-sekundowy spot będzie też obecny w telewizji od 6 czerwca.
Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Energy BBDO. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Orbit pokazuje, jak będzie wyglądał "wielki powrót" do życia po pandemii