Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum
Orlen Oil szuka w przetargu agencji, która przygotuje kreację kampanii wizerunkowej linii Platinum marki Orlen Oil. Będzie z nią pracować do końca przyszłego roku.
W briefie przetargowym Orlen definiuje problem marki Platinum: niska świadomość marki w grupie docelowej. Celem zaplanowanych działań będzie wobec tego wzrost postrzeganej jakości produktów tej marki, budowanie świadomości i jej wizerunku jako alternatywy dla olejów marek globalnych oraz budowanie efektywnego wizerunku w social mediach.
W kampanii mają wystąpić znani sportowcy: Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik i Kuba Przygoński.
Na maj-czerwiec tego roku zaplanowano kampanię w telewizji, prasie i internecie, a na jesień – działania na outdoorze. Budżet na te aktywności ma wynieść 70 tys. zł.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 20 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum