SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pandora kontynuuje współpracę z agencją JU:

Agencja kreatywno-digitalowa JU:, należąca do grupy kapitałowej Digitree Group, ponownie łączy siły z marką Pandora. Przygotowuje kampanię, której premiera została zaplanowana na trzeci kwartał 2024 roku. 

Agencja JU: pracowała już dla Pandory rok temu, kiedy to przygotowywała kampanię „Moje momenty z Pandorą”. Była to w pełni lokalna akcja wizerunkowa, odchodzca od dotychczasowej, strategii opierającej się na globalnych zasobach i działaniach performance.

W ramach kampanii muzycznej, duet Lanberry & Tribbs stworzył utwór „Dzięki, że jesteś”, który tematycznie wpisywał się w przekaz kampanii. Singiel stał się hitem, zdobywając czołowe miejsca na listach przebojów i playlistach Spotify.

 - Pandora, jako marka globalna, dba o spójny charakter i jednorodne doświadczenie jakie oferujemy naszym klientom niezależnie od kontynentu i kraju. Stąd na poziomie lokalnym w regionie CEE w dużej mierze aktywujemy globalne koncepty i assety. Zależy nam jednak także na dobrym dopasowaniu do lokalnej specyfiki i kultury, stąd nasza coraz większa „eksploracja” potencjału kampanii niestandardowych - węższych, targetowanych na określona grupę czy podkreślających wybrany element wartości czy misji marki - mówi Karolina Krawczyk, dyrektorka marketingu Pandora CEE.

Dołącz do dyskusji: Pandora kontynuuje współpracę z agencją JU:

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl