SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Państwowa Inspekcja Pracy szykuje kampanię promującą legalne zatrudnienie

Państwowa Inspekcja Pracy zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie strategii i kreacji kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej legalnego zatrudniania. Przeznaczy na to 45 tys. zł.

Państwowa Inspekcja Pracy rozpoczyna w tym roku trzyletnią kampanię informacyjno- edukacyjną dotyczącą legalności zatrudnienia. Jej celem jest m.in. propagowanie wyboru pracy legalnej w miejsce zatrudnienia w „szarej strefie” i przyjmujących ofertę pracy nielegalnej, uświadomienie pracującym tego, jakie korzyści wynikają z pracy wykonywanej legalnie oraz piętnowanie niedozwolonych praktyk stosowanych przez tych pracodawców, którzy decydują się na powierzanie pracy z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.

Kampania będzie skierowana do pracowników, pracodawców oraz obywateli państw spoza UE, a w szczególności obywateli Ukrainy, pracujących lub planujących zatrudnienie w Polsce. Początek kampanii zaplanowano na wrzesień br. W latach 2018-2019 działania mają być realizowane w prasie, radiu i internecie.

Obecnie PIP zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie strategii i kreacji zaplanowanych działań, które mają być prowadzone pod hasłem „Pracuję legalnie”. Oczekuje od nich m.in. opracowania nazwy kampanii, hasła głównego i haseł wspomagających, opracowania strategii medialnej na lata 2017-2019 (rekomendacji stron internetowych, tytułów prasowych i innych mediów). PIP nie planuje działań reklamowych w telewizji.

Budżet Państwowej Inspekcji Pracy na działania medialne związane z kampanią w tym roku wynosi 65 tys. zł i dotyczy jedynie działań w internecie. W 2018 roku środki na realizację kampanii medialnej planowane są na poziomie: radio - 200 tys. zł, internet - 65 tys. zł, prasa lokalna - 85 tys. zł.

Za opracowanie strategii i kreacji kampanii PIP zapłaci wybranej agencji 45 tys. zł. Zainteresowani mogą składać oferty do 20 kwietnia.

Dołącz do dyskusji: Państwowa Inspekcja Pracy szykuje kampanię promującą legalne zatrudnienie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja
O 25 lat za późno, ale spoko...
0 0
odpowiedź
User
prawnik
No ceni się...

Ale JEDYNĄ realną formą promocji legalnego zatrudnienia jest stworzenie niskiej uciążliwości zatrudniania.
W tej chwili ilość obowiązków związanych z przyjęciem pracownika jest znaczna, a tzw. pozapłacowe koszty zatrudnienia wysokie.
0 0
odpowiedź