„Parkiet” ze zmienionym layoutem
Z początkiem bieżącego tygodnia dziennik „Parkiet” (Gremi Media) wprowadził nową szatę graficzną i układ na pierwszej stronie.
Na pierwszej stronie logotyp „Parkietu” i dane wydawnicze zostały przesunięte na samą górą, a podtytuł „Gazeta giełdy i inwestorów” - znad logo pod nie. Zrezygnowano z czerwonego paska tuż pod logotypem, paska na samym dole z zapowiedziami kluczowych publikacji w bieżącym tygodniu oraz niebieskiego tła przy zapowiedziach niektórych tekstów.
W całej szacie graficznej dziennika w nazwach działów nad artykułami czarną i czerwoną czcionkę zastąpiono niebieską. Nazwy działów i nazwiska dziennikarzy są teraz zapisane wielkimi literami.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa we wrześniu ub.r. średnie rozpowszechnianie płatne razem „Parkietu” wynosiło 4 048 egz. po wzroście rok do roku o 4,98 proc. Z początkiem grudnia ub.r. cena egzemplarzowa dziennika wzrosła z 8,50 do 9,50 zł.
Grupa Gremi Media, wydająca też „Rzeczpospolitą” i mająca większościowy pakiet akcji e-Kiosku, w trzecim kwartale ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,1 proc. do 24,35 mln zł oraz zysku netto z 3,03 do 3,12 mln zł. Na początku stycznia br. KCI, kontrolowane przez Grzegorza Hajdarowicza, za 96,78 mln zł sprzedało 40 proc. akcji Gremi Media holenderskiej spółce Pluralis.
Dołącz do dyskusji: „Parkiet” ze zmienionym layoutem