Parówki Hot Dog na billboardach w całej Polsce
Firma Indykpol SA rozpoczyna intensywne działania marketingowe swoich nowych produktów.
W połowie maja br. rozpocznie się ogólnopolska kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej pt: „Gorący przedmiot pożądania” prowadzona przez Indykpol SA, a wspierająca najnowszy produkt firmy - parówki Hot Dog.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na nowy produkt w ofercie parówkowej firmy, a także na wysoką jakość oferowanych przez Indykpol wyrobów.
Przekaz marketingowy określony został przez pryzmat grupy docelowej zdefiniowanej dla parówek Hot Dog, czyli głównie ludzi młodych, aktywnych indywidualistów, którzy zwracają uwagę na wysoką jakość i estetyczny wygląd samych produktów oraz ich opakowania. W związku z tym, przygotowano typowo wizerunkowy layout reklamy billboardowej, w którym położono nacisk na wizualizację pojedynczego produktu, podkreślając jedną z jego cech, czyli długość parówki.
Elementem promocji parówek Hot Dog na rynku lokalnym producenta będą atrakcje przygotowane przez Indykpol dla mieszkańców Olsztyna. Od maja do września br. na olsztyńskiej starówce ustawiony zostanie stary, zabytkowy tramwaj (z 1904 roku) sponsorowany przez firmę, a w pobliżu, w ramach gastronomii ogródkowej, sprzedawane będą Hot Dogi firmy Indykpol.
Zapowiedzią wiosenno-letnich działań marketingowych była wcześniejsza kampania co-brandingowa z Top Market umieszczona na warszawskich tramwajach.
Kampania billboardowa realizowana jest na wielkoformatowych i standardowych nośnikach firm Town City i Ströer (około 1000 tablic), w największych miastach w Polsce, wokół centrów komunikacji miejskiej oraz w pobliżu super i hipermarketów. Za planowanie i ich zakup odpowiada dom mediowy Media On, natomiast za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Adcon. Akcji towarzyszyć będą również działania w zakresie PR prowadzone przez agencję Media Metropolis.
Dołącz do dyskusji: Parówki Hot Dog na billboardach w całej Polsce