Patrycja Hatalska odpowiedzialna za dział lifestyle w 38Content Communication
Do 38Content Communication dołączyła Patrycja Hatalska, która jako lider jednego z zespołów będzie nadzorowała dalszy rozwój komunikacji lifestylowej w 38Content Communication. Objęła stanowisko group account managera.
Hatalska dodatkowo będzie odpowiedzialna za budowanie nowych kompetencji w 38Content Communication.
- Branża PR stale ewoluuje, dostosowując się do potrzeb zarówno klientów, jak i odbiorców. W tym ujęciu PR produktowy potrzebuje nowego, strategicznego podejścia. Wymaga wpisania go w zmieniające się potrzeby mediów tradycyjnych oraz odpowiedniego usytuowania w nowych mediach. Zależy nam także na budowie zaangażowanego podejścia do marek i tworzenia kampanii Human2Human, w których liczy się człowiek. Patrycja jest osobą, która idealnie łączy wiedzę o produkcie z jego sukcesem biznesowym. To bardzo doby prognostyk działań, którymi będzie zarządzać - powiedziała Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication.
Patrycja Hatalska wcześniej w Vistula Retail Group
Patrycja Hatalska przez kilkanaście lat była dyrektorem marketingu i PR, m.in. w Vistula Retail Group S.A., gdzie odpowiadała za budowanie takich marek jak Vistula, Wólczanka, W.KRUK i prowadzenie działań marketingowych dla luksusowej marki zegarkowej Rolex w Polsce.
Wcześniej związana z branżą FMCG (Heinz, Pudliszki) i farmaceutyczną (Roche Pharmaceuticals).
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, strategii marketingowej, a także w rozwoju e-commerce i w zakupie mediów. Jest specjalistką od marek premium. Posiada też kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Hatalska odpowiedzialna za dział lifestyle w 38Content Communication