SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Wilczak nakręcony przez multiroom reklamuje SmartDom (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa świątecznej oferty SmartDomu, programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa. W reklamach obecnych w telewizji, radiu i internecie, występują jego ambasadorzy Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Prezentowana w spocie oferta programu SmartDom obejmuje telewizor LG Smart TV dostępny na raty bez pierwszej wpłaty, Multiroom HD i pakiet telewizyjny za połowę ceny (dowiedz się więcej).

Kampania obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne Polsatu), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, TOK FM, Radio Eska) oraz internet (ipla, serwisy Netshare, portale ogólnotematyczne, wyszukiwarki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey. Spot wyprodukowała firma TFP, a postprodukcją zajął się Televisor. Media zakupiły domy mediowe PHD i Carat.

Cyfrowy Polsat na koniec III kwartału br. miał ok. 3,5 mln abonentów telewizji (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Paweł Wilczak nakręcony przez multiroom reklamuje SmartDom (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrek
Na pewno cieszy, że ze smart domu mogą korzystać nie tylko kllienci CP, ale też Plusa. Ja sobie na przykład w bardzo ciekawej cenie sprawiłem net mobilny, choć do tej pory mi się wydawało, że nie będę czegoś takiego potrzebował. Polecam smart dom co najmniej rozważeniu.
0 0
odpowiedź
User
Bartek
Co do samego smart - domu to całkiem dobrze to pomyślane. I CP zadowolony, bo dużo abonentów, i abonenci zadowoleni, bo mają usługi za pół ceny czy nawet jeszcze taniej.
0 0
odpowiedź
User
01.01.15
Dzieci w reklamie rozpuszczone i niegrzeczne. Czy tak maja zachowywać się dzieci?
0 0
odpowiedź