Philips Avent zmienia pozycjonowanie - już nie tylko mama, ale oboje rodziców w reklamie
Marka Philips Avent zmienia dotychczasowe pozycjonowanie. Startuje z kampanią pokazującą jak można wspólnie opiekować się nowonarodzonym dzieckiem i budować więź obu rodziców już od pierwszych chwil narodzin.
Jak podano w komunikacie "marka Philips Avent dostrzega rolę ojców w codziennym rodzicielstwie, chcąc podkreślić, że również oni mogą uczestniczyć w karmieniu naprzemiennym". Celem działań jest pokazanie wspólnego rodzicielstwa opartego na bliskości i wsparciu - tym samym odejście od pokazywania w reklamie jedynie matki opiekującej się dzieckiem.
W materiałach zobaczymy jak młodzi rodzice, wspólnie przygotowują się na niezwykłą podróż jaką jest wychowanie maluszka. Marka chce przekonać, że dzięki laktatorowi i butelce tata może zbudować bliskość z dzieckiem, będąc częścią pierwszych chwil po narodzinach.
Kampania oparta na działaniach digitalowych (social media, online video, szeroka obecność na portalach parentingowych) oraz działaniach niestandardowych.
Za kampanie od strony kreatywnej odpowiada agencja TBWA, Media Direction OMD jest odpowiedzialne za planowanie oraz zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Philips Avent zmienia pozycjonowanie - już nie tylko mama, ale oboje rodziców w reklamie