„Pij zmrożoną” - tequila Jose Cuervo reklamowana w Polsce
Diageo Polska wprowadza na nasz rynek tequilę Jose Cuervo. Wspiera to kampania reklamowa w punktach sprzedaży przygotowana przez agencję SF1.
Jose Cuervo jest dostępna w Polsce w dwóch wariantach: Jose Cuervo Especial Silver oraz Jose Cuervo Especial Gold (Reposado). Napój skierowany jest głównie do mężczyzn poniżej 30. roku życia, którzy chętnie spotykają się z przyjaciółmi w ciekawych miejscach.
Kampania Jose Cuervo opiera się na sloganie „Pij zmrożoną”, który podkreśla charakterystyczny sposób jej picia, oraz na podkreślaniu meksykańskiego pochodzenia marki. W ramach promocji w wybranych lokalach przy zamawianiu dwóch zmrożonych shotów tej tequili można zamówić gratis trzeciego - dla znajomej osoby.
Akcja reklamowa Jose Cuervo obejmuje plakaty, roll upy, zawieszki na butelki i stanowiska informacyjne w sklepach handlu nowoczesnego oraz standy i plakaty w punktach handlu tradycyjnego. Koncepcją i kreacją tych materiałów zajęła się agencja SF1.
Dołącz do dyskusji: „Pij zmrożoną” - tequila Jose Cuervo reklamowana w Polsce