Pin-up girls i Wódka Żołądkowa Gorzka
Agencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej.
Tym razem koneserzy WZG dostanę edycją kart do gry, której motywem przewodnim są popularne w latach 50. pin-up girls.
Karty z pin-up girls to następny projekt realizowany w ostatnim czasie przez Agencję Double Brand. Po kampanii promocyjnej towarzyszącej WZG Special Edition opartej na ikonach lat 50., w której przypomniano takie sztandarowe produkty czasów PRL-u, jak radio Szarotka czy motor Osa – Polmos Lublin postanowił przypomnieć inny symbol lat 50.
Rysunki, które zostały wykorzystane w projekcie przez agencję Double Brand, przedstawiają ideały kobiecości z lat 50. Pin-up girl to atrakcyjna i jednocześnie zalotna dziewczyna, która w tamtych czasach pojawiała się na zdjęciach w prasie i na plakatach, dzięki której na stałe weszły do mody pewne tendencje powracające dzisiaj. Talia składająca się z 24 różnych scenek, które bawią, są trochę frywolne i jednocześnie z charakterem, a jednak pozostają utrzymane we właściwym tonie. Dzięki temu podkreślają wizerunek WZG kojarzonej z dobrą zabawą, relaksem i niezapomnianymi chwilami w ciekawym towarzystwie – teraz pin-up girls.
Autorem oryginalnych rysunków jest Donald „Rusty” Rust, jeden z głównych artystów amerykańskich tworzących od lat 50. I chociaż powstały one wiele lat temu, dzisiaj ponownie mają szansę zachwycić oryginalnym stylem współczesnych wielbicieli pin-up’ów w talii 24 kart do pokera, dołączanej do Wódki Żołądkowej Gorzkiej.
Dołącz do dyskusji: Pin-up girls i Wódka Żołądkowa Gorzka