Kamil Bednarek reklamuje nową promocję Play na Kartę z Tidalem i Showmaxem (wideo)
W ofercie Play na Kartę rusza kolejna promocja obejmująca darmowy dostęp do platform Tidal i Showmax przez trzy miesiące, a także dodatkowe 6 GB pakietu internetowego. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarza Kamila Bednarka.
W ramach promocji w aplikacji mobilnej Play24 można włączyć 6 GB miesięcznego pakietu internetowego (wybierając w zakładce „Pakiety i usługi”, opcję „Internet” i „Internet w prezencie”). Jeśli użytkownik woli pakiet 3 GB, może go aktywować poprzez kod *111*870*1#.
Pakiet obowiązuje od dnia aktywacji przez miesiąc, potem w kolejnych dwóch takich okresach są przyznawane następne. Można z nich korzystać do 19 maja, potem nie będą już dostępne.
Promocja obowiązuje w następujących taryfach: Play na Kartę odNowa, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Play na Kartę Surf, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, RBM Energy na kartę, Internet na Kartę oraz Play Internet na Kartę.
Wraz z pakietem internetowym przyznawany jest darmowy dostęp do platform Tidal i Showmax. Korzystanie z nich powoduje wyczerpywanie darmowego pakietu. Aby aktywować Tidala, należy pobrać na smartfon aplikację serwisu, a po jej uruchomieniu kliknąć przycisk „wypróbuj”. W przypadku Showmaxa należy wejść na tę stronę i wybrać opcję „promocja Play” przy zakładaniu konta.
To kolejna tego typu promocja Play na Kartę. Poprzednia, rozpoczęta latem ub.r., obejmowała darmowy pakiet internetowy i dostęp do Tidala, w jej reklamach wystąpiła piosenkarka Sarsa. Ponadto darmowy dostęp do Tidala (przez 24 miesiąca) i Showmaxa (przez 12 miesięcy) był oferowany w promocji oferty abonamentowej Stan Nielimitowany, a reklamował to m.in. Arkadiusz Jakubik.
W reklamach nowej promocji Play na Kartę występuje Kamil Bednarek, śpiewając swój hit „Talizman”. Piosenkarz kilka razy pojawił się w kampaniach Play, a w ub.r. promował też HP i Frugo.
Obecnie Play promuje też ofertę dla rodzin, w jej reklamach występują Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
W trzech kwartałach br. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 9,6 proc. do 4,93 mld zł i spadek zysku netto o 56,5 proc. do 244,5 mln zł. Wydatki marketingowe firmy w tym okresie wyniosły 131,9 mln zł, o 13,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Kamil Bednarek reklamuje nową promocję Play na Kartę z Tidalem i Showmaxem (wideo)