Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę
Ruszyła kampania reklamowa Play na Kartę z piosenkarką Agnieszką Chylińską w roli głównej. Wspiera ofertę z dodatkowymi 5 tys. GB pakietu internetowego w ciągu roku.
Kampania podkreśla, że 5 tys. GB pakietu internetowego w ciągu roku otrzymują użytkownicy z aktywnym pakietem cyklicznym za 45 zł miesięcznie. Na początek dostają 600 GB, a w kolejnych 11 miesiącach po 400 GB.
Reklamy informują też, że Play na Kartę wybiera najwięcej klientów aktywujących taryfy prepaidowe (według danych z ub.r.).
CZYTAJ TEŻ: Play likwiduje kolejną pozostałość po UPC
W spocie z kampanii Agnieszka Chylińska śpiewa swój zeszłoroczny przebój „Kiedyś do Ciebie wrócę”, a na smartfonach są pokazywane jej zdjęcia z różnych lat. Piosenkarka wystąpiła już w wielu kampaniach Play.
Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji i internecie. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).
Na koniec września ub.r. grupa Play miała 13,03 mln użytkowników usług mobilnych i 2,02 mln tych korzystających z usług stacjonarnych. W ciągu roku liczba abonentów usług mobilnych zwiększyła się z 9,16 do 9,26 mln, a użytkowników ofert prepaidowych - z 3,75 do 3,77 mln.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę
Fajnie to wymyślili w Play