SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejna gwiazda muzyki reklamuje Play na Kartę

W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje Smolasty. To kolejna gwiazda muzyk promująca tę ofertę.

Smolasty w spocie Play na KartęSmolasty w spocie Play na Kartę

W spocie Play na Kartę Smolasty śpiewa fragmentu swojego przeboju „Duże oczy”. Jest pokazywany na ekranach olbrzymich smartfonów umieszczonych w przestrzeni miejskiej.

Kampania podkreśla, że w Play na Kartę od 35 zł miesięcznie można korzystać bez limitu danych z internetu w standardzie 5G. reklamy zaznaczają też, że Play to sieć, do której najwięcej klientów przenosi swoje numery (według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej z pierwszego kwartału br.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na początku br. Play na Kartę reklamowała Agnieszka Chylińska, a w ub.r. - m.in. Daria Zawiałow, Dawid Kwiatkowski i Mrozu. Natomiast w poprzedniej kampanii Play, promującej ofertę abonamentową, wystąpił aktor Adam Woronowicz.

Z kolei Smolasty od jesieni ub.r. reklamuje parówki Tarczyński.

CZYTAJ TEŻ: Orange poskarżył się na reklamę Play. Co zdecydowała KER?

Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji, internecie i outdoorze. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).

Grupa kapitałowa Play, do której od dwóch lat należy UPC Polska, w czwartym kwartale ub.r. zwiększyła przychody o 3,4 proc. do 2,52 mld zł, a jej zysk EBITDAaL zmalał z 945 do 815 mln zł. Operator osiągnął wzrost liczby klientów usług stacjonarnych i abonentów usług mobilnych.

Dołącz do dyskusji: Kolejna gwiazda muzyki reklamuje Play na Kartę

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
To chyba idol dla mlodzieży? Przy czym młodzież nie ma własnych pieniedzy i komókę i abonament kupują rodzice, dopsowujac je do swoich inncyh telefonów i abonamentów. Więc moga sobie reklamowac tym młodzianem ile chca. Kasę dają starzy.
odpowiedź
User
Ryhu Bobina
Termin "gwiazda" jest w tym przypadku mocnym nadużyciem.
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
To jest ten,co reklamowal hot dogi z parowka?
odpowiedź